U kunt luisteren, verduidelijken en analyseren van de verzoeken van de mensen
die u zullen aanspreken. Deze vaardigheid is essentieel tijdens het eerste gesprek
waarin u mogelijk de Sofrologie en de setting van de sessies moet uitleggen,
maar ook tijdens de sessies die zullen volgen.
Tijdens deze gesprekken evalueer je de middelen en obstakels van de mensen,
controleer je de overeenstemming tussen de geuite verzoeken en je vakgebied.
Je legt een vertrouwensrelatie en samenwerking en definieert
doelstellingen en fasen van het werk met de persoon die je begeleidt
Je ontwikkelt sessieprogramma’s, definieert en past het protocol van
technieken aan. Je evalueert de voortgang van de mensen die je begeleidt
en past de evolutie van de inhoud van de sessies aan.
Je bent in staat om te reageren op verschillende verzoeken in individuele of groep sessies
en bent in staat om programma’s van sessies te bouwen die zijn aangepast aan de
verschillende toepassingsgebieden van Sofrologie:
zakendoen, sport, persoonlijke ontwikkeling, gezondheid, onderwijs, enz.
Je stelt de praktijken voor met betrekking tot de doelstellingen van
de sessie, je legt de cursus uit, de mogelijke varianten en animeert ze vervolgens door een verbale begeleiding aangepast aan het niveau van de persoon in de praktijk.
Aan het einde van de oefening begeleid je de expressie van de ervaring van de
oefeningen om de integratie te versterken en de nuttige elementen voor de
aanpassing van de volgende sessies te identificeren.
Je geeft de persoon die je begeleidt de technieken die ze beoefenen op papier mee, zodat ze
vervolgens zelfstandig kunnen hergebruiken.
U kiest de rechtsvorm van uw activiteit, omschrijft de doelgroepen, ontwikkelt uw diensten,
voert een marktstudie uit, bepaald uw materiële behoeften en schrijft een businessplan
met een prognose over 3 jaar.
U bent in staat om de administratieve, boekhoudkundige en financiële
opvolgingvan uw activiteit te verzekeren.
Je legt relaties met potentiële voorgangers en zorgt voor de promotie en ontwikkeling
van je activiteit door het produceren en beheren van je communicatiemedia: website,
sociale netwerken, brochures, publicaties, enz.
Om er voor te zorgen dat u de beste..................................................................... kans op professioneel succes heeft.
Om uw klanten alle vaardigheden te bieden die ze mogen...................... verwachten van een echte professional